Training Plannen en Organiseren voor teams
Met je team leren plannen en organiseren van het werk?
Als team hebben jullie gemerkt dat er geworsteld wordt met prioritering.
Net als bij veel organisaties hebben jullie het ook heel erg druk. De vraag is daarom hoe jullie als team wat meer rust, overzicht en structuur kunnen krijgen, zodat je aan het einde van de dag ook gedaan hebt wat je hebt voorgenomen.
Dit in tegenstelling tot steeds maar weer ad-hoc werken en je daardoor alleen maar bezig bent met de waan van de dag.
Werkplezier is een belangrijk aspect en daarom wil je met de training professioneel timemanagement handvatten krijgen om daar beter mee om te gaan.
Deze training is geschikt als je team bestaat uit medewerkers van HR, finance, IT, facilitair enz.
Dit zijn wel afzonderlijke ondersteunende afdelingen, maar je hebt bij veel werkzaamheden ook elkaar nodig.
Meer informatie over training voor jouw team >>
Download folder timemanagement training voor jouw team
Belangrijk in de training vind je dat aandacht besteedt gaat worden aan:
- Prioritering van ad-hoc vs structurele werkzaamheden.
- Cirkel van invloed (van Stephen Covey)
- Verwachtingsmanagement
- Team-timemanagement
- Zelfmanagement
Het voordeel van onze op maat gemaakt in-company training professioneel timemanagement is dat hierbij ook team timemanagement aan de orde komt.
Zijn er 4 of meer collega’s die deze training willen volgen?
Dan is het interessant om deze timemanagement training op jouw eigen locatie te houden. Wij komen dan graag naar jullie toe. Dit bespaart jullie reistijd.
Meestal noemt de PZ-afdeling of P&O afdeling dit een in-company, ook wel in-house training. Maar het mag ook op een externe locatie van jullie keuze.
Op de volgende pagina vind je meer informatie over onze in-company training timemanagement en kun heel snel een offerte aanvragen.
Meer informatie over training voor jouw team >>
Download folder timemanagement training voor jouw team