Training Timemanagement voor de Kinderopvang
Training plannen en organiseren voor de kinderopvang
Je werkt als leidinggevende, locatiemanager, staf, MT-lid, bestuurder of als backoffice medewerker in de kinderopvang, BSO of Preschool en je merkt dat je:
- dagelijks bedolven wordt door email, whatsappjes van PM-ers en telefoontjes van ouders
- regelmatig onderbroken wordt door collega’s aan je bureau
- het management informatie systeem jou veel tijd kost
- veel tijd kwijt bent aan het oplossen van uitval van je PM-ers door ziekte, zorgverlof en vakanties
- te weinig tijd hebt in het coachen van je PM-ers
- je avond regelmatig een verlening is van je werkdag
- aan het einde van de dag niet gedaan hebt wat je had willen doen
Volg dan de training timemanagement voor de kinderopvang.
In deze training timemanagement voor de kinderopvang ga je werken aan je competentie plannen en organiseren.
Ik doe mee Meer data,
locaties en prijs
Onze trainingen zijn populair. Wil je mee doen met onze training, wacht dan niet te lang met inschrijven.
Alternatief
Het is ook mogelijk om deze training als in-company variant voor jouw team op een door jouw gewenste locatie te geven. Of wil je liever 1 op 1 begeleiding i.p.v. in een groep, omdat het bij jou 5 voor 12 is (er is ook 1 op 1 begeleiding voor ADHD / ADD-ers en 1 op 1 begeleiding voor leidinggevenden en managers). Voor jullie organisatie of relaties kunnen we een inspirerende workshop/lezing houden. Let op, er zit wel humor in onze trainingen en workshops. Meer informatie:
Je leert op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en benodigde tijd, acties, middelen en mensen aangeven en vervolgens doelmatig organiseren om de bepaalde doelen te kunnen bereiken.
Want je wilt als leidinggevende op een kinderopvanglocatie naast het uitvoeren van het HR-beleid ook nog:
- de competenties en initiatieven van medewerkers te benutten te stimuleren in hun persoonlijke ontwikkeling, klantgerichtheid en kwaliteit,
- zorgen voor de juiste personeelsbezetting,
- persoonlijke trainingsbehoeften inventariseren en team en (bij)scholingsplan op stellen,
- begeleiden van zieke medewerkers, verzuimgesprekken voeren en dit administratieve vast te leggen,
- wervings- en selectiegesprekken voeren.
Met als resultaat dat je collega’s zodanig gemotiveerd zijn dat zij zich blijvend ontwikkelen en dat zij de doelen van hun werkzaamheden realiseren.
Door de grote diversiteit van taken als leidinggevende is de competentie van plannen en organiseren van je werk in kinderopvang een behoorlijke uitdaging. Als je deze competentie onder de knie hebt, dan heb je daar voor de rest van je carrière in de kinderopvang plezier van.
Offerte training timemanagement voor de kinderopvang
Vraag nu een offerte aan voor een training timemanagement voor de kinderopvang.